Presvlacenje automobila folijom

Presvlačenje automobila folijom poslednjih godina je veoma popularno ne samo u svetu, već i kod nas.

Oblepljivanje automobila folijama od poliestera započelo je sredinom 20. veka. Naime, Newhouse Automotive Industries iz Los Anđelesa je pokrenula novi trend, tj. “novu senzaciju” koja je koštala od 10 do 20 dolara.

Međutim, komercijalnu upotrebu auto folije doživele su tek 1993. godine. S obzirom da su taksi vozila u Nemačkoj morala da budu bež boje, Kay Premium Marking Films je kreirao foliju kao povoljniju zamenu za farbanje.

Vrlo brzo mnoge kompanije uvidele su njihove prednosti, te je presvlačenje automobila folijom postalo važno marketing sredstvo. Brendiranje vozila i danas predstavlja nezamenjivu reklamu. Naročito ako se ima u vidu njihova trajnost i mobilnost. Što drugi vidovi oglašavanja, poput velikih bilborda ili reklama na TV, ne mogu da pruže.

Međutim, presvlačenje automobila folijom više nije namenjeno samo u reklamne svrhe. Sve više vlasnika privatnih četvorotočkaša se odlučuje za auto folije umesto za farbanje. Zašto je to razlog otkriva vam Broutality team.

Leave a Comment

Your email address will not be published.