Da li je brendiranje vozila dobra investicija?

Da li ste ikada videli brendirani automobil, kombi ili kamion?
Ako jeste, verovatno ste se zapitali, šta su te reklame – poznaijte kao “car branding” odnosno brendiranje automobila folijom.
Da li je to dobra investicija za mala ili srednja preduzeća?

Da li su brendirana vozila efektna?

Kada razmišljate o marketing tehnikama, brendiranje vozila možda ne bude prvo što Vam padne na pamet. Ipak, treba uzeti u obzir činjenicu da brendirana vozila:

-U proseku, u Srbiji, dnevno vidi oko 70.000 ljudi.
-Pokretne reklame su vidljivije 2.5 puta u odnosu na statične bilborde.
-Ukoliko Vas vidi potencijalni kupac, kojem trebaju Vaše usluge, 97% ljudi odmah obavi poziv.

Na osnovu ovih činjenica, lako dolazimo do zaključka da se veoma isplati, naročito malim ili srednjim preduzećima da brendiraju svoja vozila.

Koliko košta da se brendira vozilo?

Cena brendiranja vozila zavisi od nekoliko faktora.
-Veličina vozila
-Parcijalno ili kompletno brendiranje
-Grafičko rešenje

Cene brendiranja su veoma varijabilne, i kreću se od nekoliko desetina do nekoliko hiljada eura.

Druga stvar koju treba uzeti u obzir jeste da folijom, štitite svoje vozilo, takođe i uštedu na farbanju koje je posle par godina potrebno svakom vozilu.

Koliki je “return on investment”, odsno povraćaj investicije?

Ukoliko uzmemo neku prosečnu cenu najpopularnijeg vida oglašavanja, odnosno Facebook ili Instagram, za 1 euro dobijate cca. 1000 prikazivanja vaše reklame. Što znači da će u proseku dnevno Vašu pokretnu reklamu videti broj ljudi u vrednosti od cca. 70 eura.
Što dalje implicira da vašu reklamu isplatite za manje od nedelju dana.

Način na koji možete pratiti je da na svoja brendirana vozila postavite zaseban broj telefona, koji će zvati samo ljudi koji vide Vaše vozilo.
Naravno, uz to Vam je potreban i neki “SPECIJALNI POPUST” za ljudi koji Vas pozovu.
I treće je da napravite posebnu WEB stranicu, kojoj ćete meriti posećenost.

Da li je brendiranje vozila legalno?

Potpuno je legalno. I nema apsolutno nikakvih komplikacija po pitanju papira ili tehničkog pregleda.

Da li je brendiranje vozila dobra investicija?

Kao što sami možemo zaključiti. Brendiranje vozila jeste veoma dobra investicija, i kroz samo godinu dana Vam se vraća višestruko.

Leave a Comment

Your email address will not be published.